جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 تير 1393     
برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در منطقه12

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز؛مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 گفت: برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی با تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا در محلات 13گانه منطقه 12 در دست اجراست. 

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح کارشناسان بازیافت با حضور در محلات 13گانه منطقه 12 اقدام به برگزاری جشنواره‌های آموزشی بازیافت خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری مسابقه‌های نقاشی کودکان، مقاله‌نویسی، مسابقه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ... از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمدنژاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آموزشی بازیافت در محله‌های هرندی، بازار، سیروس و عودلاجان، توزیع مخازن 120 لیتری و آموزش چهره به چهره نگین بازیافت در محله‌های هرندی، بازار،‌سیروس و عودلاجان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: