تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در منطقه12
تاريخ خبر: چهارشنبه، 11 تير 1393 ساعت: 10:54

به گزارش گروه مناطق شهرداری نیوز؛مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 گفت: برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی با تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا در محلات 13گانه منطقه 12 در دست اجراست. 

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح کارشناسان بازیافت با حضور در محلات 13گانه منطقه 12 اقدام به برگزاری جشنواره‌های آموزشی بازیافت خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره‌های آموزشی نگین بازیافت در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری مسابقه‌های نقاشی کودکان، مقاله‌نویسی، مسابقه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ... از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمدنژاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های آموزشی بازیافت در محله‌های هرندی، بازار، سیروس و عودلاجان، توزیع مخازن 120 لیتری و آموزش چهره به چهره نگین بازیافت در محله‌های هرندی، بازار،‌سیروس و عودلاجان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.