جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 مهر 1399     
در پی بی توجهی شهروندان به شیوه نامه های بهداشتی
جریمه خودرو‌های متوقف شده حاشیه مراکز تفریحی

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، خودرو‌های پارک شده در حاشیه بوستان‌ها و تفرج گاه‌های کلانشهر اصفهان از امروز جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: طبق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در شرایط بحرانی کرونا در اصفهان، درصورتی که شهروندان خودرو‌های خود را در حاشیه زاینده رود، بوستان‌ها و مراکز تفریحی پارک کرده باشند برای آنان اعمال قانون و جریمه می‌شوند.
 
سرهنگ محمدرضا محمدی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و کادر درمان از توقف خودرو‌ها در حاشیه مراکز تفریحی و زاینده رود و بوستان‌ها خودداری کنند.
 
وی شرایط کنونی کرونا را طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نگران کننده دانست و گفت: دیروز با وجود تصمیم گیری ستاد کرونا از ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان‌ها و تفرج گاه ها، شاهد توقف گسترده خودرو‌ها در حاشیه کوه صفه در بزرگراه بودیم و این نشان از بی توجهی مردم به رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز نکردن از اجتماع است.
 
استان اصفهان در شرایط قرمز کرونا است و در این شرایط ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیم بر اعمال محدودیت‌هایی در کلانشهر اصفهان گرفته تا بتوان از آمار مبتلایان به این یبماری نفس گیر کاسته شود.
 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: