جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 تير 1395     
تأکید يك نماينده مجلس دهم برای ارتقای کیفی خودروهای داخلی؛
کیفیت،مطالبه جامعه از خودروسازان است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، يك نماينده مجلس دهم با اعلام اين كه در شرايط كنوني اقتصادی و ركود حاكم بر کشور، بايد موضوع اقتصاد مقاومتي به صورت جدي در دستور كار دولت و مجلس قرار گيرد، گفت:‌ توجه به توليد داخل از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتي است.

 

شهباز حسن پور افزود: عدم حمايت از صنعت خودروی کشور از جمله مسائل و مشکلات موجود بر سر راه پيشرفت این صنعت است و براي توسعه صنعت خودرو، بايد موانع موجود از پيش روي آن برداشته شود تا شاهد حضور جدي بخش خصوصي و ايجاد تحول در این صنعت باشيم.

وي با اشاره به اين كه امروز كشورمان بیشتر از هر زمان ديگري به توليد ثروت نياز دارد و اين امر جز با كار و تلاش بيشتر و هماهنگي و انسجام افزون تر محقق نمي شود، اظهار كرد: قطعاً ادامه ركود حاكم بر بخش هاي اقتصادي و صنعتي به خصوص صنعت خودرو به ضرر و زیان بخش هاي توليدي بوده و باعث خروج سرمايه گذاران و نيروهاي متخصص از حوزه توليد می شود.

حسن پور با بيان اين كه اميد است با بهره مندي از ظرفيت بالاي توليد داخل، شاهد رونق و پيشرفت هر چه بيشتر خودروسازي كشور در سال جاري باشيم، تصريح كرد: در اين ميان، مجلس دهم مي تواند نقش مؤثري در حل و فصل مسائل و مشكلاتي كه مانع توليد در داخل و عامل ركود در صنعت خودروی کشور هستند، ايفاء نمايد.

نماينده مردم سیرجان در مجلس دهم در پايان با تأكيد بر لزوم جلب اعتماد به حوزه خودروسازي کشور، خاطرنشان كرد: كيفيت، مطالبه مهم امروز جامعه از خودروسازان است و انتظار مي رود شركت هاي خودروساز نیز علاوه بر ارتقای کیفی، در بحث خدمات پس از فروش نيز رضايت مشتريان خود را جلب نموده و در اين زمينه تلاش بيشتري داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: