تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


کیفیت،مطالبه جامعه از خودروسازان است
تاريخ خبر: چهارشنبه، 2 تير 1395 ساعت: 08:53

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، يك نماينده مجلس دهم با اعلام اين كه در شرايط كنوني اقتصادی و ركود حاكم بر کشور، بايد موضوع اقتصاد مقاومتي به صورت جدي در دستور كار دولت و مجلس قرار گيرد، گفت:‌ توجه به توليد داخل از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتي است.

 

شهباز حسن پور افزود: عدم حمايت از صنعت خودروی کشور از جمله مسائل و مشکلات موجود بر سر راه پيشرفت این صنعت است و براي توسعه صنعت خودرو، بايد موانع موجود از پيش روي آن برداشته شود تا شاهد حضور جدي بخش خصوصي و ايجاد تحول در این صنعت باشيم.

وي با اشاره به اين كه امروز كشورمان بیشتر از هر زمان ديگري به توليد ثروت نياز دارد و اين امر جز با كار و تلاش بيشتر و هماهنگي و انسجام افزون تر محقق نمي شود، اظهار كرد: قطعاً ادامه ركود حاكم بر بخش هاي اقتصادي و صنعتي به خصوص صنعت خودرو به ضرر و زیان بخش هاي توليدي بوده و باعث خروج سرمايه گذاران و نيروهاي متخصص از حوزه توليد می شود.

حسن پور با بيان اين كه اميد است با بهره مندي از ظرفيت بالاي توليد داخل، شاهد رونق و پيشرفت هر چه بيشتر خودروسازي كشور در سال جاري باشيم، تصريح كرد: در اين ميان، مجلس دهم مي تواند نقش مؤثري در حل و فصل مسائل و مشكلاتي كه مانع توليد در داخل و عامل ركود در صنعت خودروی کشور هستند، ايفاء نمايد.

نماينده مردم سیرجان در مجلس دهم در پايان با تأكيد بر لزوم جلب اعتماد به حوزه خودروسازي کشور، خاطرنشان كرد: كيفيت، مطالبه مهم امروز جامعه از خودروسازان است و انتظار مي رود شركت هاي خودروساز نیز علاوه بر ارتقای کیفی، در بحث خدمات پس از فروش نيز رضايت مشتريان خود را جلب نموده و در اين زمينه تلاش بيشتري داشته باشند.