جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 ارديبهشت 1393     
آغاز احداث تونل صیاد شیرازی پس از اتمام مطالعات

به گزارش شهرداری نیوز، مازیار حسینی از اجرای عملیات احداث تونل صیاد شیرازی پس از اتمام مطالعات آن خبرداد.

مازیار حسینی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال جاری طرح‌ها و ایده‌های ویژه‌ای برای منطقه بازار پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: تونل صیاد شیرازی یکی از این پروژه‌هاست که احداث آن پس از پایان مطالعات آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون در مرحله مطالعات است، افزود: این تونل جهت کاهش بار ترافیکی همانند تونل امیرکبیر فاقد ورودی مستقیم به منطقه بازار است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به پیش‌بینی احداث مجتمع‌های خدماتی و پارکینگ‌های طبقاتی در این پروژه تصریح کرد: طراحی این تونل به گونه‌ای است که از زیر با این مجتمع‌ها ارتباط برقرار خواهد نمود.

وی با بیان اینکه شهروندان از طریق سیستم حمل و نقلی پاک پیش‌بینی شده قادر خواهند بود خود را به روی این تونل منتقل نمایند و به همین شیوه از داخل تونل بازگردند، افزود: طراحی تونل صیاد شیرازی اینگونه است و مطابق با آن به انجام خواهد رسید.

حسینی با یادآوری دوباره اینکه اجرای این تونل نیز همانند تونل امیرکبیر جهت کاهش بار ترافیکی بازار است، خاطرنشان کرد: هدف شهرداری تهران آنست که منطقه بازار را از زیرپای ماشین‌ها خلاص نموده و با جایگزینی حمل و نقل عمومی پاک مانند ترانوا و خودروهای برقی ضمن ایجاد محل مناسبی جهت تردد عابران به سبب تحولی در منطقه مرکزی تهران شود.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران در پایان دستور شهردار و تاثیر شورای شهری لازم اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: در صورت تایید شورا این پروژه تا چند سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: