جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
برای رسیدن به آسمان آبی در حد توان به شهرداری کمک می کنیم

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مردم را عامل اصلی در پیشبرد اهداف کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" دانست.

منصور آرامی در این رابطه اظهار داشت: مردمی که در شهرها و به خصوص کلان شهرهایی مانند تهران زندگی می کنند در زندگی روزمره و شهری خود با چالش هایی مواجه می شوند که این چالش ها نیازمند حضور موثر شهرداری است.

 نماینده مردم پنج شهرستان استان هرمزگان در مجلس افزود: همان طور که شهروندان از زیرساخت های یک شهر استفاده می کنند باید در حل و فصل مشکلات آن نیز یاری گر شهرداری باشند.

آرامی با بیان اینکه انتخاب دو چالش پسماند و ترافیک در شهر تهران از سوی شهرداری به عنوان محورهای کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" نشان دهنده توجه شهرداری تهران به مشکلات روزمره مردم است، گفت: اقدامات شهرداری تهران طی سال های اخیر همواره خدمت رسانی این نهاد مردمی به شهروندان را به اثبات رسانیده است.

سخنگوی کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت شهرداری تهران در رسیدن به اهداف خود در کمپین آسمان آبی ، زمین پاک این است که با آگاهی رسانی به مردم ، آن ها را در حل و فصل مشکلات شهری سهیم نماید.

 آرامی تصریح کرد: بدون شک این گونه ابتکارها در صورت استمرار، برنامه ریزی، جدیت و هدف گذاری می تواند موفقیت آمیز باشد و خدمات خوبی را به مردم اعطا نماید.

عضو کمیسیون عمران به نقش مجلس در طرح ها و ابتکارات شهرداری نیز اشاره نمود و گفت: کلیت مجلس و به خصوص کمیسیون هایی نظیر عمران که نزدیکی زیادی با امور شهری دارند، در حد توان به شهرداری کمک خواهند نمود.

وی در این رابطه اظهار داشت: کمیسیون عمران ارتباط مستقیمی با شهرداری تهران دارد و همواره این آمادگی را داشته است تا در اجرای برنامه ها به شهرداری کمک کند.

آرامی در پایان اظهار اطمینان کرد که کمپین آسمان آبی و زمین پاک به دلیل برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته از سوی شهرداری تهران موفقیت آمیز بوده و به اهداف خود دست پیدا خواهد نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: