تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


برای رسیدن به آسمان آبی در حد توان به شهرداری کمک می کنیم
تاريخ خبر: شنبه، 25 بهمن 1393 ساعت: 09:47

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مردم را عامل اصلی در پیشبرد اهداف کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" دانست.

منصور آرامی در این رابطه اظهار داشت: مردمی که در شهرها و به خصوص کلان شهرهایی مانند تهران زندگی می کنند در زندگی روزمره و شهری خود با چالش هایی مواجه می شوند که این چالش ها نیازمند حضور موثر شهرداری است.

 نماینده مردم پنج شهرستان استان هرمزگان در مجلس افزود: همان طور که شهروندان از زیرساخت های یک شهر استفاده می کنند باید در حل و فصل مشکلات آن نیز یاری گر شهرداری باشند.

آرامی با بیان اینکه انتخاب دو چالش پسماند و ترافیک در شهر تهران از سوی شهرداری به عنوان محورهای کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" نشان دهنده توجه شهرداری تهران به مشکلات روزمره مردم است، گفت: اقدامات شهرداری تهران طی سال های اخیر همواره خدمت رسانی این نهاد مردمی به شهروندان را به اثبات رسانیده است.

سخنگوی کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت شهرداری تهران در رسیدن به اهداف خود در کمپین آسمان آبی ، زمین پاک این است که با آگاهی رسانی به مردم ، آن ها را در حل و فصل مشکلات شهری سهیم نماید.

 آرامی تصریح کرد: بدون شک این گونه ابتکارها در صورت استمرار، برنامه ریزی، جدیت و هدف گذاری می تواند موفقیت آمیز باشد و خدمات خوبی را به مردم اعطا نماید.

عضو کمیسیون عمران به نقش مجلس در طرح ها و ابتکارات شهرداری نیز اشاره نمود و گفت: کلیت مجلس و به خصوص کمیسیون هایی نظیر عمران که نزدیکی زیادی با امور شهری دارند، در حد توان به شهرداری کمک خواهند نمود.

وی در این رابطه اظهار داشت: کمیسیون عمران ارتباط مستقیمی با شهرداری تهران دارد و همواره این آمادگی را داشته است تا در اجرای برنامه ها به شهرداری کمک کند.

آرامی در پایان اظهار اطمینان کرد که کمپین آسمان آبی و زمین پاک به دلیل برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته از سوی شهرداری تهران موفقیت آمیز بوده و به اهداف خود دست پیدا خواهد نمود.