جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
قرارداد عرضه شبکه اینترنت بی سیم در متروی شیکاگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار، Rahm Emanuel از قراردادی 32.5 میلیون دلاری به واسطه Chicago Infrastructure Trust با چهار تامین کننده اینترنت بی سیم آمریکا شامل T-Mobile، AT&T، وریزون و اسپرینت خبر داد.

بر اساس این قرار داد طرح نوسازی شبکه موسسه حمل و نقل شیکاگو، شبکه انترنت بی سیم سیستم مترویی این شهر به روز خواهد شد. T-Mobile، AT&T، وریزون و اسپرینت به طور مشترک توافق کرده اند که بودجه به روز رسانی طراحی و ساخت نسل بعدی سیستم آنتن Distributed برای پشتیبانی نسل جدید شبکه بی سیم 4G و تلفن های همراه را تامین کنند.

شهردار شیکاگو گفت: "با افزودن خدمات بی سیم 4G در تمام مسیرهای حمل و نقل عمومی شیکاگو، تکنولوژی قرن 21 را برای هر مسافر فراهم می سازیم. این اقدام روشی دیگری برای سرمایه گذاری در حمل و نقل مدرن است تا مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کند و فرصت های اقتصادی بیش تری را برای شهروندان فراهم سازد."

این به روز رسانی شبکه که از ماه ژانویه آغاز شد به بهبود استفاده از حمل و نقل سیستم مترویی کمک کرده و هم چنین فرصت استفاده از اینترنت پر سرعت تلفن همراه را برای میلیون ها مسافر متروی شیکاگو فراهم خواهد ساخت. طراحی و نصب این سیستم حدود 50 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: