تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


قرارداد عرضه شبکه اینترنت بی سیم در متروی شیکاگو
تاريخ خبر: يکشنبه، 19 بهمن 1393 ساعت: 13:03

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار، Rahm Emanuel از قراردادی 32.5 میلیون دلاری به واسطه Chicago Infrastructure Trust با چهار تامین کننده اینترنت بی سیم آمریکا شامل T-Mobile، AT&T، وریزون و اسپرینت خبر داد.

بر اساس این قرار داد طرح نوسازی شبکه موسسه حمل و نقل شیکاگو، شبکه انترنت بی سیم سیستم مترویی این شهر به روز خواهد شد. T-Mobile، AT&T، وریزون و اسپرینت به طور مشترک توافق کرده اند که بودجه به روز رسانی طراحی و ساخت نسل بعدی سیستم آنتن Distributed برای پشتیبانی نسل جدید شبکه بی سیم 4G و تلفن های همراه را تامین کنند.

شهردار شیکاگو گفت: "با افزودن خدمات بی سیم 4G در تمام مسیرهای حمل و نقل عمومی شیکاگو، تکنولوژی قرن 21 را برای هر مسافر فراهم می سازیم. این اقدام روشی دیگری برای سرمایه گذاری در حمل و نقل مدرن است تا مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کند و فرصت های اقتصادی بیش تری را برای شهروندان فراهم سازد."

این به روز رسانی شبکه که از ماه ژانویه آغاز شد به بهبود استفاده از حمل و نقل سیستم مترویی کمک کرده و هم چنین فرصت استفاده از اینترنت پر سرعت تلفن همراه را برای میلیون ها مسافر متروی شیکاگو فراهم خواهد ساخت. طراحی و نصب این سیستم حدود 50 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.