وزیر آموزش و پرورش از اجرای دو طرح ویژه «حامی» و «کلاسهای تقویتی تابستانی» خبر داد و گفت: این برنامهها با هدف جبران افت تحصیلی، تثبیت یادگیری و ارتقای سطح علمی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در سراسر کشور اجرا میشود.
به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی با بیان اینکه برای دانش آموزان ابتدایی اجرای طرح حامی لحاظ و دستورالعمل آن آماده شده است گفت: طی طرحی دیگر به تقویت بنیه علمی دانش آموزان در دوره متوسطه اول و دوم میپردازیم که بخشنامه هر دو طرح آماده میشود.
وی افزود: بدین ترتیب کل تابستان را درگیر خواهیم بود هم در قالب طرح حامی برای بچههای ابتدایی و هم در قالب برنامه تقویت بنیه علمی دانش آموزان متوسطه و هم در قالب کلاسها و پایگاههای اوقات فراغت و فعالیتهای دیگری که آموزش پرورش دارد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تلاش میکنیم عقب افتادگیهای درسی به نوعی جبران شود.