تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


«بازی برنده‌ها»؛ مستندی که پس از درگذشت احسان صدیقی اکران می‌شود
تاريخ خبر: دوشنبه، 1 تير 1405 ساعت: 11:45

 تیزر مستند «بازی برنده‌ها» به کارگردانی زنده‌یاد احسان صدیقی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، «بازی برنده‌ها» آخرین فیلم احسان صدیقی است، فیلمسازی که اول دی ۱۴۰۴ در ۴۴ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. «بازی برنده‌ها» در نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» روی پرده رفت و جایزه ویژه دبیر در آئین اختتامیه به کارگردان تعلق گرفت.
 
«بازی برنده‌ها» درباره ابتلا به سرطان و افرادی است که درگیر این بیماری هستند.
 
عوامل تولید این پروژه عبارتند از فیلمنامه‌نویس و پژوهشگر: احسان صدیقی، تصویربردار: محسن استیری، صدابردار: حسن نجفی، صداگذار: آرش قاسمی، تدوین‌گر: فاطمه شیری، نویسنده‌ گفتار متن: احسان صدیقی، آهنگساز: آیسل صدیقی، تهیه‌کننده: احسان صدیقی، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.
 
«بازی برنده‌ها» دوشنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۶ در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی نمایش داده می‌شود.