تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پیام تبریک رئیس‌جمهور تاجیکستان به پزشکیان
تاريخ خبر: شنبه، 16 تير 1403 ساعت: 14:05

 «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی، انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 
به گزارش ایسنا، امامعلی رحمان در پیامی نوشته است: به مناسبت پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، این افتخار را دارم که صمیمانه تبریک گفته و آرزوی سلامتی داشته باشم. پیروزی در انتخابات قبل از هر چیز نشانه اعتماد جامعه ایران به برنامه ها و نیات سازنده شما برای تضمین توسعه پایدار اجتماعی-اقتصادی ایران است.
 
طبق گزارش سفارت ایران در تاجیکستان، در ادامه این پیام آمده است: تاجیکستان و ایران با اشتراکات فرهنگی، تاریخی و تمدنی فراوان پیوند خورده‌اند که زمینه مساعدی برای تحکیم و گسترش مستمر روابط دوستانه و همکاری های چند جانبه بین کشورهایمان است. با استفاده از این فرصت، مایلم بر اهمیت گسترش همکاری‌های دوجانبه بر اساس روش های درک متقابل، احترام و اعتماد و ایمان صادقانه به یکدیگر تأکید کنم.
 
او همچنین نوشت: در عین حال، من تداوم گفت‌وگوهای سطح بالا را ابزار مهمی برای پیشبرد این روند و پاسخگویی به منافع ملی تاجیکستان و ایران می‌دانم. در همین راستا، از شما دعوت می کنم در اولین فرصت مناسب به تاجیکستان سفر کنید.
 
در پایان این پیام آمده است: برای جنابعالی در اجرای برنامه‌ها و اهداف نیکتان در مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و برای مردم دوست و برادر ایران صلح و ثبات، بهروزی و سعادت روزافزون آرزومندم.