تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


خودروهای فاقد برچسب سرویس مدارس جریمه می شوند
تاريخ خبر: سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت: 13:17

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و آموزشی نظارت و مدیریت برسازمان تاکسیرانی ازجریمه رانندگان سرویس مدارسی که تاکنون به دریافت برچسب اقدام نکرده اندآ از 15 مرماه توسط پلیس خبر داد.

حسن اشتری با بیان اینکه 9 هزار برچسب از طریق شرکت های خصوصی شهرتهران برای رانندگان سرویس مدارس تحویل پیمانکاران شد، اظهار کرد: قراراست این تعداد دریافتی برچسب سرویس مدارس با همکاری پلیس و آموزش و پرورش تا پایان امسال به 15 هزار برچسب می رسد.

وی در خصوص رانندگان سرویس که به تازگی درخواست برچسب دارند، افزود: صلاحیت رانندگان خودروهای سرویس مدارس به محض تکمیل مدارک رانندگان، تائید و برچسب خودروی آنها صادر می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی نظارت و مدیریت برسازمان تاکسیرانی ادامه داد: آموزش مربوط به موارد ترافیکی و اخلاقی، قوانین راهنمایی و رانندگی در سرویس دهی، معاینه فنی، بیمه سرنشین و شخص ثالث، نقش ساماندهی رانندگان سرویس مدارس را دارد.

اشتری به رانندگان سرویس مدارسی که برچسب دریافت نکرده اند اشاره و خاطرنشان کرد: اگر راننده سرویس مدرسه ای جهت دریافت برچسب اقدامی نکرده است، هرچه زودترمدارک خود را به سازمان تاکسیرانی ارائه کند تا از طریق پیمانکاران جهت صدور برچسب خودرو معرفی شود.