تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پسر ۱۶ ساله قربانی پدرش شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت: 15:35

 رکنا: مرتضی جوکار امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهر راسک بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد افراد مسلح و ناشناس نوجوان ۱۶ ساله را  با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده‌اند.
 
وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی با پدر این نوجوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
 
جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس محل اسارت این گروگان شناسایی فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.