تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران در صبح سه‌شنبه
تاريخ خبر: سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت: 09:26

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران را تشریح کرد و از آمادگی برای مدیریت ترافیک عصرگاهی پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش دریافتی از ماموران مستقر در معابر صبح امروز شاهد افرایش حجم تردد خودروها در معابر تهران بودیم و روند ترافیک از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید.
 
وی ادامه داد: بر این اساس نیز شاهد ترافیک پرحجم در اغلب بزرگراه‌های پایتخت بودیم به طوری که در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از محدوده جنت‌آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت‌الله هاشی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح و بزرگراه جلال آل احمد در مسیر غرب به شرق از محدوده پل آزمایش ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بود.  
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز شاهد بار ترافیکی هستیم.
 
شریفی با بیان اینکه در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی نیز ترافیک پرحجم است، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم.  
 
وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی ازانتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین است، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی هم ترافیک نیمه سنگین است.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک معابر نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین، خیابان جانبازان از میدان امام رضا(ع)، مقاطعی از خیابان ستارخان در مسیر غرب به شرق، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش در هر دو مسیر و ... نیز ترافیک پرحجم است.
 
شریفی با بیان اینکه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور دارند، گفت: ماموران برای ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند، اما لازم است که شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و از تردد غیرضروری با وسیله نقلیه شخصی در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.