تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تخصیص پروژه برای ۱۷ هزار متقاضی مسکن ملی در پرند
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت: 15:40

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،  سهمیه شهر جدید پرند از طرح نهضت ملی مسکن ۲۷ هزار واحد است که تا کنون برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته است.

 طی فراخوان‌های انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن ۲۲۴ هزار نفر در شهر جدید پرند ثبت نام کردند که ۷۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند که بیش از ظرفیت این شهر است. پرند بیشترین متقاضی را در طرح نهضت ملی مسکن کل کشور به خود اختصاص داد.
 
آن‌طور که آرش صیادی ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفته از تعداد ۷۰ هزار نفر واجد شرایط در پرند تاکنون برای  ۲۷  هزار و ۸۰۰ نفر با توجه به برنامه گام‌های اول و دوم عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید افتتاح حساب انجام شده  و برای  ۱۷هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.
 
به گفته وی، تامین زمین برای ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی در جنوب فاز۳، فاز ۶، غرب فاز ۷ و ورودی شهر پرند انجام شده و ۱۵۲۰ واحد در جنوب فاز ۳ با پیشرفت  فیزیکی ۲۵ درصد در حال ساخت است. چنانچه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند این پروژه در نیمه اول سال۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند در انتظار دریافت پیامک تعیین تکلیف به سر می‌برند. با توجه به توضیحات صیادی، ثبت نام بیش از ظرفیت در این شهر صورت گرفته اما هنوز شرکت عمران شهرهای جدید، برنامه‌ی جایگزین برای متقاضیان بلاتکلیف ارایه نکرده است.