تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


اهمیت رعایت حریم واگن بانوان در مترو
تاريخ خبر: چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت: 08:23

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت رعایت حریم واگن بانوان، گفت: پیشنهادهای مختلف در خصوص جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان بررسی و باید اقدامات مؤثر در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

 داود گودرزی از ایستگاه‌های مترو بازدید و در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، معاونان و مدیران این شرکت و یگان انتظامی مترو حضور یافت.
 
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید از ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و میدان محمدیه با اشاره به اهمیت ساماندهی دست‌فروشان در مترو گفت: رعایت نظم و حقوق مسافران در غرفه‌های تجاری مترو نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
 
داود گودرزی به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر زیرزمینی اشاره و خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در شهر زیرزمینی با همکاری‌های بین سازمانی و استفاده از گروه‌های جهادی و دانشجویی تقویت شود.
 
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات مسافری و فراهم‌کردن امکان سفر ایمن و رضایت‌بخش مأموریت اصلی شرکت بهره‌برداری متروی تهران است و شهرداری تهران با تمام توان در این زمینه اقدام خواهد کرد.
 
بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در پایان این بازدید حکم مدیریت اداره مرکزی بازرسی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مهدی ثائبی نیز به وی اعطا شد.