تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


کشته‌شدن نماینده کنگره آمریکا در سانحه رانندگی
تاريخ خبر: پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت: 07:56

نماینده جمهوری‌خواه منطقه دوم ایالت ایندیانای آمریکا به همراه ۳ نفر دیگر در سانحه رانندگی کشته شدند.

 

«جکی والورسکی» نماینده ۵۸ ساله جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که از سال ۲۰۱۳ نماینده منطقه دوم کنگره در ایالت «ایندیانا» بود، بعد از ظهر چهارشنبه (به وقت محلی) در یک تصادف رانندگی در شهرستان «الخارت» در این ایالت کشته شد.

به گزارش فاکس نیوز، کلانتر شهرستان «الخارت» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در ۳ آگوست ۲۰۲۲ تقریباً در ساعت ۱۲:۳۲ بعد از ظهر (به وقت محلی)، کلانتر الخارت به تصادف ۲ وسیله نقلیه پاسخ داد. در این تصادف یک خودروی سواری که به سمت شمال حرکت می‌کرد براثر انحراف به چپ با یک خودروی اسپرت که به سمت جنوب حرکت می‌کرد، برخورد کرد.»

کلانتر «الخارت» گفت: «هر ۳ سرنشین خودروی جنوبی بر اثر جراحات جان خود را از دست دادند. «جکی والورسکی» نماینده ۵۸ ساله ایندیانا به همراه ۲ تن دیگر به نام‌های «زکری پاتس» ۲۷ ساله و «اِما تامسون» ۲۸ ساله در این خودرو حضور داشتند. تنها سرنشین خودروی شمالی نیز «ادیت اشموکر» ۵۶ ساله نام داشت که او نیز در محل حادثه فوت کرده است.»

تحقیقات درباره این سانحه رانندگی توسط بازپرس و کلانتری شهرستان «الخارت» در حال انجام است.

«کوین مک کارتی» رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در حساب توییتری خود به این خبر واکنش نشان داد.

«جیم بنکس» نماینده جمهوری‌خواه ایندیانا نیز «والورسکی» را «دوستی عزیز و یکی از بزرگترین خدمتگزاران دولتی که تا به حال شناخته است» نامید.

این در حالی است که پیش از این نیز منابع آمریکایی تأیید کردند بر اثر تیراندازی در نزدیکی ساختمان کنگره این کشور یک شهروند کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

جدیدترین آمار‌ها نشان می‌دهد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون در سال ۲۰۲۲، بیش از ۳۷۰ مورد تیراندازی به جمع در آمریکا روی داده است.