تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تجهیز تمامی اتوبوسهای سفر اربعین به سیستم سرمایشی
تاريخ خبر: دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت: 12:06

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسران در جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران، فلسفه حضور اتوبوسرانی در عراق را رفاه بیشتر زائران در تشرف به این زیارت ماندگار عنوان کرد.

 بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت های امسال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: تلاش ما این است که کاستی های احتمالی در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوسهای امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات حمل و نقل زائران خبر داد و گفت: این اتوبوس ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی نمایند.

وی همچنین رایزنی ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوس‌ها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوس‌ها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.

 همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ناوگان اتوبوسرانی تهران با نصب پرچم عزای حسینی بر روی اتوبوس‌ها سیاهپوش شد.