تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


شهرداری منطقه ۱۴ معین منطقه سیل زده فیروزکوه تعیین شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت: 12:03

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۴ در تشریح روند کمک رسانی شهرداری تهران در مناطق سیل زده فیروزکوه گفت: با دستور شهردار تهران، منطقه ۱۴ به عنوان معین فیروزکوه تعیین شده است.

محمدامین سالاری پور در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه گفت: باتوجه به دستور شهردار تهران و موضوعی که در هیات دولت مطرح شد استانداری و شهرداری تهران برای کمک به مناطق سیل زده پای کار آمدند و حسب دستور شهردار تهران، منطقه ۱۴ شهرداری تهران به عنوان معین فیروزکوه انتخاب شد.
 
وی افزود: در همین راستا در نخستین روز پس از حادثه نیروی انسانی مجموعه شامل ۲۵ نفر عوامل کارگری و راننده به همراه ۱۱ دستگاه بابکت ساعت ۴ بامداد به سمت فیروزکوه حرکت کرد و ساعت ۷ صبح محدوده تعیین شده توسط استانداری تهران تحویل گرفته شد و عوامل مشغول کار شدند.
 
سالاری پور ادامه داد: شهرداری تهران در سیل امامزاده داوود نیز کمک رسانی داشت و هنوز هم عوامل در آن محدوده مشغول خدمت رسانی هستند؛ لذا در فیروزکوه نیز در بحث لایروبی و پاکسازی کوچه ها، معابر و حتی داخل حیاط خانه های شهروندان عوامل کارگری شهرداری تهران مشغول به کار هستند.
 
وی درباره پیش بینی زمان اتمام عملیات کمک رسانی به مناطق سیل زده فیروزکوه گفت: در محدوده زیر نظر استاندار تهران کار می‌کنیم و تا هر زمان استاندار تهران تشخیص دهند انجام وظیفه خواهیم کرد و در خدمت هستیم و هر زمان اتمام عملیات اعلام شود از محدوده خارج شده و به موقعیت کاری خود باز می‌گردیم.