تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها
تاريخ خبر: دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت: 13:24

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. 

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور تا ساعت ۱۳ امروز، در حال حاضر تردد در اکثریت جاده‌های کشور به شکل آرام و روان درحال انجام است و مشکل ترافیکی خاصی در این خصوص گزارش نشده است. 
 
وی ادامه داد:‌ تنها در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب در محدوده تونل شماره یک ترافیک پرحجم است و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و  آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس نیز وضعیت مشابه گزارش شده و شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستم. دیگر محورها نیز هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد. 
 
شیرانی درباره زمان بازگشایی قطعه یک آزادراه تهران - شمال نیز گفت:‌برابر اعلام قبلی انسداد این مسیر تا ساعت ۲۳ سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن این محور بازگشایی خواهد شد. 
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارشی از مداخلات جوی در جاده‌های اصلی کشور نداریم و مشکلی هم در این خصوص گزارش نشده است. اما باتوجه به قرارگرفتن در نیمه دوم سال و شرایط ناپایدار جوی توصیه ما به رانندگان این است که حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند. در صورت بارش برف و باران نیز حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از فاصله طولی مناسب را رعایت کنند. 
 
وی در مورد محورهای مسدود شریانی نیز اظهارکرد:‌در حال حاضر دو محور شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود است. محور شمشک به دیزین نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود است. بنابراین مسافرانی که قصد تردد از این محورها را دارند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.