تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


جاده‌های مازندران بدون گره ترافیکی
تاريخ خبر: سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت: 11:58

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،،جاده‌های مازندران در روز‌های پایانی پاییز به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در تردد، بدون ترافیک است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، کیاسر، هراز و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
سرهنگ قدمی افزود: آسمان استان هم اکنون ابری و سطح جاده‌ها خشک است.
 
او به ادامه اعمال محدودیت‌های کرونایی در تردد‌ها اشاره کرد و گفت: ۲۹ هزار دستگاه خودرو تاکنون به علت تردد غیر مجاز از ورودی‌های مازندران برگشت داده شدند.
 
رییس پلیس راه مازندران افزود: هموطنان در این مدت از سفر به مازندران خودداری کنند و درصورت داشتن مجوز‌های تردد، تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه استان از ۲۰ آذر اجرایی شده است، افزود: این طرح به مدت سه ماه در سه هزار کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی مازندران ادامه دارد.
 
رییس پلیس راه مازندران هدف از اجرای طرح زمستانی را خدمات‌رسانی به مسافران در جاده‌های کوهستانی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده‌ها اعلام کرد.
 
او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.