تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


لزوم کنترل روشنایی پایانه‌های ناوگان عمومی
تاريخ خبر: شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت: 15:23

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون شهردار تهران، شب گذشته از پایانه جوانمرد قصاب و محل حادثه آتش سوزی ساختمان خرید و فروش کتاب خیابان فخر رازی، بازدید کرد.

سید مناف هاشمی شب گذشته با اشاره به اینکه منطقه ۲۰ ظرفیت‌های خوبی برای تبدیل شدن به طرح نمونه حمل و نقل عمومی شهر تهران را دارد، گفت: مهمترین مسئله ترافیکی شهرری جمعیت‌های شناوری است که به قصد عبور به عنوان نقطه ورودی تهران یا زیارت از این شهر عبور می‌کنند و برای سهولت تردد ساکنان شهرری بایستی مسیر‌های عبوری را به حاشیه شهر هدایت کنیم.
 
وی افزود: خوشبختانه پایانه جوانمرد قصاب، تمام مد‌های حمل و نقل عمومی را دارد به طوری که خط بی آر تی در این پایانه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.
 
معاون شهردار تهران در ادامه بازدید بر پایش و کنترل روشنایی پایانه‌های ناوگان عمومی شهر تاکید کرد و از مراحل شستشوی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس مناطق ۲۲ گانه که شب گذشته از سوی نیرو‌های خدمات شهری مناطق در حال انجام بود، بازدید کرد.
 
وی با حضور در محل حادثه آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه در خیابان فخر رازی، روبه روی درب اصلی دانشگاه تهران در جریان روند اطفای حریق قرار گرفت و دستورات لازم را ارائه کرد.