تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران
تاريخ خبر: چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت: 12:38

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز شاهد ورود مسافران به استان خواهیم بود، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده هراز محدوده چلاو حدود ۳۰۰ متر نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، کیاسر، سوادکوه و محدوده درون شهری پرحجم و روان است.
 
او گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان صاف و سطح جاده‌های استان خشک است.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده هراز از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۴ امشب ممنوع است و این محدودیت فردا و پس فردا از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ همان روز اعمال خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود، افزود: در این مدت رفت و آمد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۶ از مرزن آباد به کرج یک‌طرفه خواهد شد.
 
او گفت: این محدودیت ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۴ خرداد ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.