تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


استقرار ناوگان اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر
تاريخ خبر: شنبه، 30 آذر 1398 ساعت: 09:56

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار ناوگان امدادرسانی اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر در شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه یکم دی ماه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

میر شهاب الدین قوامی، از استقرار ناوگان امدادرسانی اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر در شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه یکم دی ماه به دلیل آلودگی هوا خبر داد و اظهار داشت: در ۲۶ نقطه از میادین و معابر پر تردد آمبولانس و در میادین انقلاب و امام خمینی (ره) اتوبوس آمبولانس مستقر می‌شود.
 
قوامی در ادامه با بیان اینکه از سالمندان و بیماران می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از تردد در فضای باز خودداری کنند گفت: افرادی که دارای بیماری‌های دستگاه تنفسی مانند عفونت‌های ریه و تنگی نفس هستند، سالمندان، بیماران قلبی و افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند، بیشترین آسیب را در اثر استشمام آلاینده‌های هوا می‌بینند.
 
وی تاکید کرد: توصیه می‌شود گروه‌های حساس در روزهایی که شاخص آلودگی هوا بالا است از تردد در شهر خودداری کنند و در صورتی که مجبور به‌حضور در شهر هستند، حتماً از ماسک‌های فیلتردار استفاده کنند تا از ورود این ذرات آلاینده به داخل بدنشان جلوگیری شود.
 
قوامی خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در روزهای آلوده از خودروی شخصی و تک سرنشین استفاده نکنند و با استفاده بیشتر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شرایط حضور و فعالیت گروه‌های حساس و بیمار را در شهر فراهم کنند.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران عنوان داشت: شهروندان در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با شماره تلفن ۱۱۵ تماس و یا به اکیپ‌های مستقر در میادین و معابر پرتردد مراجعه کنند.