جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 ارديبهشت 1396     
با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد؛
انتخاب اولین مدیر کل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرای نیوز؛طی حکمی از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اولین مدیرکل حمل و نقل و عمومی شهرداری تهران به منظور یکپارچه کردن مدهای حمل و نقل عمومی در حوزه های مختلف انتخاب شد.

 

 مازیار حسینی در این مراسم گفت: به رغم آنکه از دهه 70 تلاش های زیادی برای جابه جایی پایانه شرق تهران انجام شد؛ اما به دلیل وجود مشکلات و موانع این پروژه شهری تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت

وی با بیان اینکه در 5 ماه گذشته با حمایت هایی که از سوی شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد؛ رکورد پیشرفت عملیات عمرانی در سازه های شهری در این پروژه شکسته شد؛ افزود: در مدت زمان کمتر از 6 ماه این پروژه با ثبت 50 درصد پیشرفت به مرز 94 درصد رسید.

معاون شهردار تهران با اشاره به تکمیل پروژه مترو پایتخت در سال جاری ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال 70 ایستگاه جدید مترو به بهره برداری می رسد که در بعد ترافیکی نیاز دارد تا سایر مدهای حمل و نقلی در کنار مترو به عنوان ستون فقرات حمل و نقلی پایتخت به شهروندان خدمات رسانی کند.

وی در ادامه با تاکید به ضرورت ایجاد یکپارچگی بین سیستم های حمل و نقلی مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و دوچرخه بیان کرد: با تحقق یکپارچگی در بین مدهای حمل و نقلی می توان ادعا کرد که شهروندان تنها با طی کردن 350 متر از خانه هایشان می توانند به حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کنند.

حسینی ضمن تقدیر از زحمات مهندس سید حسین حسینی نژاد، به عنوان مدیرعامل سابق سازمان پایانه ها یادآور شد: ایشان زحمات بسیاری برای به ثمر نشستن پروژه ترمینال شرق کشیدند که جای تقدیر دارد. و امیدواریم با انتصاب وی به عنوان مدیر کل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران شاهد انسجام بیشتر بین ناوگان حمل و نقل عمومی در تمامی بخش ها باشیم.

به گفته وی؛ با بهره برداری از پایانه جدید شرق تحول بنیادی ای در پهنه شرقی پایتخت روی خواهد داد که با اتصال شبکه مترو به این پایانه این تاثیرگذاری بیشتر خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به سوابق اجرایی مهندس علیرضا صادقی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان پایانه ها تاکید کرد: با توجه به سابقه اجرایی مهندسی صادقی در بخش های مختلف دولتی و مجموعه مدیریت شهری امیدواریم بتوانیم با ایجاد هم افزایی مدیریتی شاهد تحول در پایانه ها و پارکسوارهای شهر تهران به عنوان یکی از مبادی ورودی و خروجی پایتخت باشیم.

 

براساس این گزارش طی حکم معاون شهردار تهران؛ مهندسی سید حسین حسینی نژاد ضمن تقدیر از زحمات ایشان در سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهر تهران به عنوان مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران منصوب شد. همچنین مهندس علیرضا صادقی نیز با حکم شهردار تهران به عنوان مدیرعامل جدید سازمان پایانه ها معرفی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: