جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آبان 1395     
تاکسی های فرسوده از منطقه 3 جمع آوری می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه از نوسازی خودروهای پیکان فرسوده در ناوگان تاکسیرانی این منطقه خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد گفت : با توجه به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ، تعویض خودروهای پیکان فرسوده در سطح منطقه  در دستور کار عوامل کنترل و نظارت منطقه 3 قرار گرفت  که بدین منظور عوامل گشت ونظارت در نقاط تیین شده در سطح منطقه مستقر ورانندگان خودروهای پیکان فرسوده را دعوت به این طرح کردند.

علیرضا شاهی پورآذر مدیر تاکسیرانی منطقه 3 در این خصوص توضیح داد: در این راستا تسهیلات بانکی با شرایط مناسب پیش بینی شده است که صاحبان خودروهای فرسوده می توانند با استفاده از تسهیلات وام 20 میلیون تومانی اقدام به نوسازی خودروی خود کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون  58 دستگاه خودروی فرسوده شناسایی شدند افزود: مراحل نوسازی 40 دستگاه خودرور انجام شده است و مراحل کاری بقیه خودروها نیز طی ماههای اخیر به اتمام می رسد.

مدیر تاکسیرانی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر 28 خط و 2450 دستگاه تاکسی در منطقه 3 فعال هستند که بیشترین این خطوط در پایانه ی ونک ،قلهک  ،شهید حقانی و طاووس شیرازی( سه راه ضرابخانه )  فعال هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: