جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 آبان 1395     
50 هزار دستگاه تاکسی مدل 85 تا 90 می توانند از یارانه معاینه فنی سازمان تاکسیرانی استفاده کنند

به گزارش گروه حمل ونقل پاک شهرداری نیوز، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: تاکسی های دارای 5 سال سن نیاز به اخذ برگه معاینه فنی ندارند.

به گزارش خبرنگار شهرداری نیوز  مهدی ابراهیمی افزود: خودروهایی که بین 5 تا 10 سال سن دارند (مدل 85 تا 90) ملزم به اخذ برگه معاینه فنی هستند لذا سازمان تاکسیرانی 50 درصد از هزینه معاینه فنی این خودروها را تقبل می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکسیرانان در هنگام مراجعه به مراکز معاینه فنی باید پروانه تاکسیرانی هوشمند خود را به همراه داشته باشند تا بتوانند از تسهیلات معاینه فنی خودرو استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تاکسی های بالای 10 سال سن که نیاز به نوسازی دارند تا زمان انجام نوسازی و جایگزینی با تاکسی نو باید برگه معاینه فنی را در هنگام تردد به همراه داشته باشند از این رو بایستی نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام نمایند.

ابراهیمی بیان کرد: 50 هزار دستگاه تاکسی مدل 85 تا 90 می توانند از یارانه معاینه فنی سازمان تاکسیرانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری میزان مراجعات تاکسیرانان به مراکز معاینه فنی با 40 درصد رشد همراه بوده است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران در پایان این تور بازدیدی اذعان داشت: 18 هزار دستگاه تاکسی در بازدید اولیه تست معاینه فنی دارای نقص فنی بوده و مردود شده اند لذا این تاکسی ها پس از رفع نقص موفق به اخذ معاینه فنی از مراکز شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: