جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1395     
حصارهای کارگاهی شمال تهران، تابلوی آسمان آبی ، زمین پاک شدند

به گزارش گروه حمل ونقل پاک شهرداری نیوز،با هدف استفاده بهينه از فضاهاي شهري در جهت ترويج و ارتقاء فرهنگ زيست محيطي ، لوگوی آسمان آبي ، زمين پاك بر روی حصارهاي كارگاهي ساختمان ها نوشته شد.

محمد رضاپور رییس اداره حريم و كنترل كارگاه هاي ساختماني شهرداري منطقه يك با بيان خبر فوق اظهار داشت: اين اقدام طبق دستورالعمل معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران و تاکید شهردار و معاون شهرسازی و معماری منطقه یک مبني بر رنگ آميزي مجدد حصارهاي كارگاهي ساختمان هاي در حال ساخت به رنگ آبي و سفيد اجرا شد كه در حال حاضر با همكاري نواحي ده گانه در اكثر كارگاه هاي منطقه يك اجرا شده است .

وي با اشاره به مشاركت سازندگان در اجراي اين طرح گفت : قبلا حصارهاي كارگاهي به رنگ نارنجي و مشكي به صورت عمودي رنگ آميزي شده بودند كه با اجراي اين طرح به دو رنگ آبي و سفيد به صورت افقي تغيير يافتند و لوگوي آسمان آبي و زمين پاك روي آنها نوشته شد .

رضا پور تصريح كرد: شهرداري منطقه يك در اقدامي ويژه لوگوي آسمان آبي، زمين پاك را بر روی حصارهای کارگاهی واقع در معابر و خيابان هاي اصلي به صورت دست نويس و در خيابان هاي فرعي به صورت برچسب (استيكر) اجرا نمود.

وي در ادامه افزود: اين امر فرصت مناسبي شد تا حصار هاي كارگاهي به فضايي بسيار مناسب براي فرهنگ سازي این طرح زیست محیطی تبديل شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: