جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
آغاز هوشمندسازی واگذاری دوچرخه در منطقه 7

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از آغاز هوشمندسازی واگذاری دوچرخه در این منطقه با هدف تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه پاک خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا افزود: با اجرای این طرح دیگر لازم نیست به اپراتور مراجعه و درخواست دوچرخه کنیم بلکه در خیابان ها، قفل هایی مخصوصی پیش بینی شده که افراد با کارت شهروندی می توانند به ایستگاه های دوچرخه مراجعه و خودشان دوچرخه را انتخاب و استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا در محدوده بازار بزرگ تهران اجرا شد، گفت: با توجه به استقبال شهروندان و شلوغ بودن این منطقه این طرح در محور خیابان های انقلاب، دماوند، شریعتی و میدان سپاه اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه7 با بیان این مطلب که حدود 170 رک دوچرخه یاچرخ بند اتوماتیک در این منطقه نصب خواهد شد، تصریح کرد: زیر پل روشندلان، ضلع شمال زیر پل چوبی، ضلع غرب و شرق میدان امام حسین (ع)، خیابان دماوند جنب هنرستان آزادی فلسطین و روی پل امام علی (ع)، سه راه طالقانی جنب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ضلع شرق میدان سپاه از جمله محدوده هایی است که این طرح در آنها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال 95 به بهره برداری می رسد، یادآور شد: دوچرخه، وسیله ای مناسب برای مسیرهای تا ۵ کیلومتر است که علاوه بر تأمین سلامتی راکب آن، به سلامت شهر و شهروندان نیز کمک می کند و از این رو، توسعه فرهنگ دوچرخه سواری را به عنوان یک مُد حمل و نقلی مناسب در سفرهای روزانه شهری مورد توجه ویژه قرار داده ایم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: