جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
اولین همایش بین المللی دوچرخه سوای همگانی روز جمعه برگزار می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیر واحد حمل ونقل پاک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اولین روز دوچرخه سواری در تقویم جهانی دوچرخه سواری به نام تهران ثبت شده است، گفت: نخستین همایش بین المللی دوچرخه سواری روز جمعه 16 بهمن ماه در پایتخت برگزار می شود .

سید نواب حسینی منش با بیان اینکه هدف از برگزاری نخستین همایش بین المللی دوچرخه سواری آشنا کردن مردم با حمل ونقل پاک و استفاده از دوچرخه به عنوان یک مد حمل ونقلی در زندگی روزانه شهروندان است، گفت: این همایش با مشارکت نهادهای مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان ، وزارت آموزش وپرورش، سازمان ورزش، شهرداری تهران ، سازمان حفاظت محیط زیست ، پلیس راهور، صدا و سیما به صورت بین دستگاهی برگزار می شود .

به گفته وی این همایش در قالب10هزار شرکت کننده از میدان فلسطین تا ورزشگاه شهید شیرودی به طول سه و نیم کیلومتربرگزارمی شود .

وی با تاکید بر اینکه همایش بین المللی دوچرخه 8 صبح جمعه آغاز و تا 10 صبح ادامه داد، گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی 37 جایزه از جمله 36 دوچرخه و یک دستگاه موتوربرقی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

حسینی منش از حضور اورژانس ، آتش نشانی و عوامل امنیتی برای برقراری نظم و امنیت همایش خبرداد و گفت: بیمه بی نام برای شرکت کنندگان دراین همایش صورت گرفته تا در صورت بروز حادثه ای شرکت کنندگان از بیمه بهره مند شوند .

وی با بیان اینکه 1000پوستر فراخوان دوچرخه سواری به آموزش و پرورش شهر تهران تحویل داده شده است، اظهارکرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده شاهد حضور دانش آموزان از مقاطع مختلف تحصیلی در این  همایش خواهیم بود .

حسینی منش در پایان تصریح کرد: تلاش می شود مدیران سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران و سایر دستگاه های شرکت کننده در این همایش حضور داشته و رکاب زنی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: