جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 بهمن 1402     
اعمال قانون ۹۳ هزار موتورسیکلت طی ۲ هفته در تهران

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون ۹۳ هزار دستگاه موتورسیکلت متخلف در طول دو هفته از اجرای طرح ۱۰ در معابر پایتخت خبرداد.

 سرهنگ احسان مومنی با اشاره به گذشت بیش از دو هفته اجرای طرح ۱۰ پلیس راهور برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: طرح ۱۰ که مربوط به ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران است از ۱۸ دی ماه امسال در معابر تهران آغاز شد. در این ۱۵ روزی که از اجرای طرح ۱۰ گذشته است. ۹۳ هزار موتورسیکلتی که مرتکب تخلف شده بودند توسط همکاران بنده مورد اعمال قانون قرار گرفتند.  
 
وی با بیان اینکه اجرای طرح ۱۰ با جدیت ادامه دارد، افزود: حدود پنج هزار موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح که تخلفات حادثه ساز انجام داده بودند به پارکینگ منتقل شدند. دلیل توقیف این موتورسیکلت‌ها ارتکاب تخلفاتی چون عبور از محل ممنوع، تردد خلاف جهت، عبور از خطوط ویژه و مخدوشی پلاک بوده است.
 
به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ حدود هفت هزار موتورسیکلت نیز در طرح توقیف ساعتی حضور داشتند و مورد آموزش و توجیه قرار گرفتند تا دیگر دست به تخلف نزنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: