جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 دی 1402     
دو عضو شورای شهر مطرح کردند
لزوم حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در غرب تهران و توجه به معیشت پرسنل شهرداری تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، دو عضو شورای شهر تهران تذکراتی را پیرامون مشکلات شهر تهران ارائه و بر لزوم حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در غرب تهران و توجه به معیشت پرسنل شهرداری تهران تأکید کردند.

 زهرا شمس احسان در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به لزوم رفع مشکلات تعاونی های مسکن در راستای تأمین مسکن شهروندان تهرانی، گفت: در سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌های مسکن با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی، تأخیر در تأمین زمین و مجوزها و.... مواجه بوده است و در مناطق غربی شهر تهران که عمدتا ساخت و سازهای تعاونی محور دارند، نمود پیدا کرده است و موجب طولانی شدن روند ساخت و تحویل به مردم شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین تعدادی سودجو نیز  اقدام به پیش ساختمانهایی کردند که حتی فاقد مجوزهای ساخت است و ادامه روند فعلی تعاونی‌ها می‌تواند آثار غیرقابل جبران داشته باشد و این امر موجب افزایش قیمت مسکن و ایجاد حباب می شود.
 
شمس احسان دادامه داد: با توجه به حساسیت مدیریت شهری به مسئله مسکن شهروندان انتظار می رود که شهردار تهران گزارشی از وضعیت تعاونی های مسکن به ویژه در  غرب تهران تهیه و دستورالعمل اجرایی مشخص برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن  با محوریت شهرداری تهیه و ابلاغ شود.
 
همچنین احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه اصلی ترین موضوع که مغفول مانده، موضوع آموزش است، اظهار کرد: پرسنل هر سازمانی سرمایه سازمان محسوب می شوند و اصلی ترین سرمایه سازمان پرسنل هستند نه دارای مادی و مالی و باید اداره کنندگان هر سازمان به فکر حال خوب پرسنل خود باشند، اما امروز پرسنل برای معیشت  در زحمت هستند.
 
وی گفت: موضوع اصلی این است که معیشت پرسنل شهرداری سخت شده و ممکن است بر روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد و باید پرسنل در جریان جلسات نیز باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: