جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مهر 1402     
مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران عنوان کرد
شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی مدارس در تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران از شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی ویژه مدارس خبر داد و گفت: در قالب مدیریت موقت ترافیک مدارس از ظرفیت خود مدارس برای حل این مشکلات استفاده کرده‌ایم.

 مهدی گلشنی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر با تشریح اقدامات این ستاد، گفت: امسال از اول مرداد ماه جلسات ستاد استقبال از مهر آغاز شد و جلسات زیادی با حضور معاونین و روسای معاونت حمل‌ و نقل شهر تهران برگزار کردیم.
 
وی با تشریح تصمیمات این ستاد اظهار کرد: مسئله شناور سازی ساعت کار ادارات، رایگان کردن حمل و نقل عمومی و تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت از سامانه «شهرزاد» از جمله تصمیمات این ستاد بوده است.
 
گلشنی با اشاره به ورود ۴۳۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده و نو به سامانه حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار کرد: همچنین ۱۹۵ ون تاکسی در قالب طرح شاتل سرویس به ارائه خدمات می‌پردازند و این در حالیست که شش رام قطار اورهال شده نیز وارد ناوگان شده است.
 
وی افزود: پلیس راهور ۲۵۰ نقطه دارای گره ترافیکی مدارس را معرفی کرده و ما نیز سعی کردیم در قالب مدیریت موقت ترافیک مدارس از ظرفیت خود مدارس برای حل این مشکلات استفاده کنیم که امیدواریم ترافیک را بتوانیم مدیریت کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: