جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 مرداد 1402     
شورای شهرتهران تصویب کرد
اعطای منزل مسکونی به خانواده هشت‌نفره کارگر فضای سبز

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران یک فوریت اعطای منزل مسکونی به خانواده هشت نفره کارگر فضای سبز شهر تهران را بررسی کردند.

 اعضای شورای شهر تهران صبح امروز در جریان بررسی یک فوریت طرح اعطای منزل مسکونی به یک خانواده هشت نفره که پدر این خانواده کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری تهران است، را روی میز بررسی قرار دادند و ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک شهرداری اعلام کرد که یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در خیابان کرمان برای این خانواده کارگری در نظر گرفته شده است.
 
در ادامه محمد آخوندی اضافه کرد: این یک کار ارزشمند است و پیشنهاد می‌شود این طرح به صورت دو فوریتی مطرح و تعیین تکلیف شود.
 
حبیب کاشانی خزانه‌دار شورا نیز با اشاره به این‌که اگر یک خانواده هشت نفره قرار است صاحب منزل شود این اتفاق خوبی است اظهار کرد: اما باید این موضوع در کمیسیون بررسی و هفته آینده به صحن شورا آمده و نهایی شود.
 
پرویز سروری نیز با اشاره به این‌که این طرح نشان‌دهنده کمک شهرداری تهران به فرزند آوری و حمایت از خانواده‌ها است، اظهار کرد: اگر این طرح به کمیسیون برگردد، وقت‌گیر خواهد شد و بهتر است به قید دو فوریت این موضوع را بررسی کنیم تا برای خانواده‌ها امیدبخش باشد.
 
مهدی چمران در واکنش به سخنان اعضای شورا اظهار کرد: در یک فوریت یا دو فوریت این طرح  بحثی نیست و تشویق به فرزند آوری موضوعی است که باید مدنظر قرار گیرد.
 
 اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رای موافق بررسی این طرح را به صورت دو فوریت در دستور کار قرار داده و در نهایت با قید دو فوریت، اعطای یک واحد مسکونی به یک خانواده هشت نفره که پدر این خانواده کارگر فضای سبز شهرداری تهران است را تصویب کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: