جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مرداد 1402     
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران عنوان کرد
راه‌اندازی سامانه خدمات‌دهی به معلولان در پهنه‌های تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه فقط مرکز پیام سامانه معلولان و جانبازان از طرشت به محل شیرپاستوریزه منتقل شده است، گفت: سامانه جانبازان و معلولان در پهنه‌های مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود.

مهدی علیزاده با حضور در جمع جانبازان و معلولان اظهار کرد: هیچ خللی در کار سامانه جانبازان ایجاد نشده است. می‌خواهیم خدمات رسانی به شما مختل نشود؛ زمین سامانه طرشت متعلق به شهرداری تهران نیست و سند آن به نام سازمان زمین‌ شهری است.
 
وی با بیان اینکه فقط مرکز پیام ما از  سامانه طرشت به شیرپاستوریزه منتقل شده است، افزود: علت اینکه اتوبوس و ون‌ها در شش سامانه اتوبوسرانی توزیع شده اند، این است که در املاکی که متعلق به سازمان اتوبوسرانی است، این سامانه مستقر شود. ضمن اینکه با ساز و کاری که درنظر گرفته شده، در سریع ترین زمان بتوان به معلولان و جانبازان خدمت‌رسانی کرد.
 
علیزاده با اشاره به اینکه واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی منتفی است و سازمان اتوبوسرانی به جانبازان و معلولان خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: تا پیش از این مینی‌بوس، اتوبوس و ون‌ها از سامانه طرشت به شمال، جنوب، شرق و غرب خدمت‌رسانی می‌کردند و این باعث کندی خدمت رسانی می‌شد، اما با توجه به توسعه مراکز این سامانه در ۶ پهنه از شهر قطعا سرعت و کیفیت خدمات دهی بیشتر خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت:۴۰ دستگاه ون مخصوص نیز به ناوگان حمل و نقل جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد که همه این کارها برای حمایت و سرعت بخشیدن به نقل و انتقال جانبازان و معلولان است.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: به هیچ عنوان موضوع خصوصی سازی مطرح نیست و علت قطع تلفن سامانه هم مشکل مخابراتی است که به زودی رفع می‌شود.
 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: