جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مرداد 1402     
معاون شهردار تهران خبر داد
افتتاح فاز اول «پایانه شرق» در دی ماه سال جاری

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تکمیل فاز اول پایانه شرق در دی ماه سال جاری خبر داد.

جلال بهرامی در مورد آخرین وضعیت پایانه شرق با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای خود از این پایانه گفت: در چهارشنبه هفته قبل در آخرین بازدیدی که از روند احداث و تکمیل پایانه داشتم، حدود ۳۶۰ نفر در پایانه شرق مشغول به کار بودند تا هر چه سریعتر عقب ماندگی ها رفع و پروژه پایانه شرق تحویل مردم داده شود.
 
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها تکمیل این پایانه سرعت می گیرد؛ بگونه‌ای که تا پایان مردادماه ۱۰۰۰ نفر در پایانه مشغول به کار خواهند شد تا این پروژه تکمیل شود، ادامه داد: پایانه شرق سه فاز دارد و براساس برنامه ریزی های انجام شده فاز اول پایانه در دی ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
 
بهرامی با بیان اینکه فاز دوم پایانه نیز قرار است تا یکسال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد و فاز سوم نیز اساسا به پایانه ارتباطی ندارد و یک اقدام زیر ساختی است، افزود: فاز یک که همان سالن اصلی پایانه شرق است در دی ماه تکمیل خواهد شد.
 
وی در مورد «اتصال پایانه شرق به مترو» با تأکید بر اینکه طراحی‌ها انجام شده و پیمانکار این پروژه نیز تعیین شده است، گفت: دقت داشته باشید که در دی ماه سالن اصلی پایانه تکمیل و تحویل داده می شود و ممکن است انتقال پایانه قدیم شرق به پایانه جدید و انتقال دفاتر مدتی زمانبر باشد؛ اما کاری که ما باید انجام دهیم آماده کردن سالن است که تا دی ماه سالجاری آماده خواهد شد.
 
 فرآیند ساخت پایانه جدید شرق از دهه ۹۰ آغاز شده و با گذشت حدود ۱۲ سال هنوز افتتاح نشده و قرار است تا فاز یک این پروژه تا دی ماه به بهره‌برداری برسد. با راه اندازی پایانه جدید، پایانه قدیم شرق واقع در انتهای خیابان دماوند به این محل منتقل شده و از بار ترافیکی خیابان دماوند کاسته خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: