جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1402     
اراضی عباس‌آباد مرمت شد

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،اقدامات عمرانی در اراضی عباس‌آباد طی یک ماه اخیر در راستای رفاه حال شهروندان و گردشگران در قالب بازپیرایه و مرمت ابنیه انجام شد.

 با توجه به وضعیت نامناسب «زمین بازی بوستان نوروز» و خطرات ناشی از عدم انطباق و بلاتکلیفی ۵ ساله محل مذکور، اقدامات لازم جهت بهسازی و بازسازی این زمین بازی با کفپوش گرانولی انجام شد؛ قابلیت جذب ضربه و انعطاف پذیری مناسب از خصوصیات متریال اجرا شده است تا محیط امنی برای بازی کودکان فراهم ‌کند.
 
رفع نقص، سرویس و راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی ساختمان‌های سطح اراضی، تعمیر پروانه کولینگ تاور، سرویس و راه‌اندازی چیلر موتورخانه ساختمان کوشک، تعمیر و سربندی پمپ سیرکوله سرمایش موتورخانه و استارت چیلر شماره ۲ ساختمان پدیدار، تعمیر، رفع خطر و نصب دریچه فلزی محوطه پیرامونی باغ کتاب، نصب جدول سنگی و بتنی معابر کتابخانه ملی و پیاده راه بوستان طالقانی، ترمیم واش بتن و سنگفرش پیاده راه خیابان سرو، تعمیر و رفع نواقص وودپلاست پل طبیعت، تعمیر وودپلاست پل شهید مقیمی، تعمیر آلاچیق‌های بوستان نوروز و طالقانی و تعمیر نرده و مسیرهای چوبی بوستان طالقانی از جمله اقدامات انجام شده واحد عمرانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طی یک ماه گذشته است.  
 
همچنین قالب بندی دیواربرشی بلوک A، آرماتوربندی دیواره‌های ووید حائل و بتن ریزی ستون‌های بلوک D  (پارکینگ طبقاتی فرهنگ) انجام شد.
 
 حفظ و نگهداری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با توجه به وسعتی که دارد، هزینه‌های جانبی بسیاری را به شرکت نوسازی عباس‌آباد تحمیل می‌کند. این منطقه درصدد است تا زیرساخت‌های لازم برای آسایش و رفاه شهروندان و گردشگران همیشه مهیا باشد، بنابراین دقت در حفظ و نگهداری درست از بخش‌های مختلف آن نشان دهنده مسئولیت شهروندی ماست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: