جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 خرداد 1402     
سرپرست معاونت فنی شهرداری تهران عنوان کرد
پخش و اجرای بیش از ۱۳۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پایتخت از ابتدای سال

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای بالغ بر ۱۳۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

 عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جلسه کمیته آسفالت این معاونت با اشاره به تحولات زیرساختی در بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پخش و اجرا شده است.
 
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه شاخص میزان پخش و اجرای آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، ابراز امیدواری کرد کرد که میزان سهمیه آسفالت مناطق، متعاقب بهره‌برداری از ۲ کارخانه جدید تولید آسفالت به نحوی محسوس افزایش یابد.
 
وی در خصوص ساماندهی و اصلاح آسفالت بزرگراه آزادگان اظهارکرد: تلاش خواهد شد به موازات انجام عملیات تحکیم بستر و اصلاح زیرساختی بخش‌های غربی بزرگراه آزادگان، روکش آسفالت مقاطع شرقی این بزرگراه که دچار عوارض و مشکلات سطحی است نیز به مرور اصلاح شود.
 
شعبانی با تاکید بر اینکه در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر باید خدماتی با کیفیت تحویل شهروندان شود، تصریح کرد: از مسیرهایی که آسفالت آنها اصلاح می‌شود عبور می‌کنم تا نحوه مرمت و بهسازی آسفالت به ویژه در معابر بزرگراهی را شخصا مورد ارزیابی و بررسی قرار دهم.
 
به گفته وی، کیفیت آسفالت معابر بزرگراهی به دلیل ترددهای متعدد و کثیر شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و از این رو اجرای عملیات بهسازی در این دسته از معابر باید با دقت بیشتری انجام شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: