جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1402     
معاون شهردار تهران عنوان کرد
جابجایی مسافران تا ۶ ماه آینده از پایانه جدید شرق تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اعلام این خبر که جابجایی مسافران تا ۶ ماه آینده از پایانه جدید شرق تهران صورت می‌گیرد، گفت: جابجایی مسافران در پایانه قدیم به حداقل می‌رسد.

جلال بهرامی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از پایانه مسافربری شرق با بیان اینکه تا ۶ ماه آینده فاز اول افتتاح خواهد شد گفت: در فاز دوم بخشی از ساختمان‌ها ساخته شده و در فاز سوم نیز هیچ یک از ساختمان‌ها ساخته نشده که ارتباطی به ترمینال ندارد و جزو اماکن خدماتی است.‌
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه پایانه مشکل حقوقی داشت که منجر به پیشرفت فیزیکی منفی شده بود ادامه داد: باید پیمانکار قبلی تعیین تکلیف می‌شد و مشاور جدید می‌گرفتیم تا طرح به‌روز شود.
 
بهرامی با اشاره به اینکه سخت‌ترین کار تجهیز کارگاه است که باید انجام می‌شد و این امر را پیگیری کردیم، افزود: ما ترک فعل مدیران دوره پنجم مدیریت شهری را از دستگاه نظارتی پیگیری می‌کنیم.
 
وی با اعلام اینکه جابجایی مسافران تا ۶ ماه آینده در این پایانه انجام خواهد شد، تاکید کرد: میزان جابجایی در پایانه قدیم به حداقل خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: