جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 خرداد 1402     
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد
رفع معارضین ملکی پروژه‌های شهید بروجردی و یادگار امام (ره)

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر صف و ستاد به منظور تسریع فرآیند تملک و آزادسازی معارضات ملکی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

 در نشستی که با حضور "سجاد محمدعلی‌نژاد" مدیرکل حوزه شهردار تهران، "عباس شعبانی" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت، "ابوذر مختاری" مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و همچنین برخی از شهرداران مناطق برگزار شد، راهکارهای رفع چالش‌ها و موانع اجرایی تعدادی از پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 تاکید بر لزوم بکارگیری هویت ایرانی_اسلامی در ساختار و طراحی نماهای شهری
 
محمدعلی‌نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران، نسبت به هماهنگی همه ارگان‌های درون و برون سازمانی برای افتتاح چندین پروژه ارزشمند عمرانی در نیمه نخست سال که انتفاع بزرگی را برای شهروندان تهرانی حاصل می‌کند، تأکید کرد.
 
مدیرکل حوزه شهردار تهران ضمن تقدیر از عملکرد مناطق در پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر بر لزوم بکارگیری هویت ایرانی_اسلامی در ساختار و طراحی نماهای شهری تأکید و خاطرنشان کرد: بکارگیری عناصر ایرانی و اسلامی، ما را در ساختن شهر تهران به عنوان شهری الگو و تمدن ساز در جهت پیشبرد اهداف ملی و مذهبی یاری خواهد کرد.
 
رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)
 
در ادامه این جلسه عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به روند تکمیل پروژه‌های کلان عمرانی، از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه‌های احداث بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این دو پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدامی راهگشا در تسهیل ترافیک پهنه غربی شهر تهران به شمار می‌آید.
 
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با پراهمیت دانستن نقش مناطق و همچنین سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در تسریع روند رفع معارضات ملکی خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی معارضات اعم از املاک شخصی و نهادی، پیش نیازی مهم در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی به شمار می‌آید و از این رو باید ضمن هم‌افزایی بیشتر واحدهای صف و ستاد، در این راستا تلاش کرد.

 پیگیری روند رفع معارضین ملکی و نهادی
 
ارائه گزارش شهرداران مناطق ۹ و ۱۸ از اقدامات انجام شده در خصوص رفع معارضین ملکی و نهادی در پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) و نیز معارضات باقیمانده ملکی در مسیر بزرگراه شهید بروجردی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.
 
بر این اساس تدابیری در جهت تسریع روند تملک و آزادسازی املاک معارض اتخاذ شد تا شهرداری‌های مناطق ۹ و ۱۸ بتوانند در کمترین زمان ممکن، عرصه‌های اجرایی بیشتری در اختیار مجریان پروژه‌های بزرگراهی مذکور قرار دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: