جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 خرداد 1402     
کشف زمین خواری ۲۰ میلیاردی در آمل

 ایسنا/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور " در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان آمل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.
 
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۲۰۰متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .
 
سرهنگ محمد محمدپور خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: