جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1402     
تولید کمی،کیفی و ارزان قیمت خودرو در شرایط تحریمی زمانبر است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور با تلاش های خود مانع توقف چرخ تولید خودرو در کشور شده اند، عنوان کرد: تولید کمی،کیفی و ارزان قیمت خودرو در شرایط تحریمی به مرور زمان ممکن خواهد شد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با اشاره به استقلال صنعت خودرو در شرایط تحریمی عنوان کرد: خوشبختانه خودروسازان علیرغم اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور با تلاش های خود مانع توقف چرخ تولید خودرو در کشور شدند. ضمن اینکه تولید کمی،کیفی و ارزان قیمت خودرو نیز در شرایط تحریمی به مرور زمان ممکن خواهد شد.
 
 وی با تاکید بر ضرورت به کارگیری سیاست های تعدیلی در صنعت خودرو کشور افزود: سیاست های دفعی هیچگاه در صنعت خودرو پاسخگو نبوده و باید با به کارگیری سیاست های تعدیلی زمینه رشد تولید و عرضه و به تبع کاهش قیمت تمام شده خودرو را فراهم کرد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین بر خصوصی سازی به عنوان یک الزام در صنعت خودرو تاکید کرد و گفت: اگرچه توجه به بخش خصوصی طی سالهای اخیر افزایش یافته اما خصوصی سازی صنعت خودرو باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد چراکه بخش خصوصی می تواند با دور زدن تحریم ها به ایجاد زیرساخت های لازم و توسعه صادرات در صنعت خودرو کمک کند. 
 
ذاکر در پایان یادآور شد: همچنین واردات مدیریت شده خودرو می تواند بازار خودروهای مونتاژی را اشباع کرده و از افزایش قیمت خودروهای چینی در بازار جلوگیری کند.
 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: