جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 خرداد 1402     
حمایت از صنعت خودروسازی با اصلاح شیوه قیمت گذاری خودرو

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر اصلاح شیوه قیمت گذاری خودرو به منظور حمایت از صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد.
 
علی جدی با تاکید بر لزوم حمایت از صنعت خودروسازی کشور عنوان کرد: رشد کمی و کیفی خودرو از سوی شرکت های خودروسازی از جمله تحویل زودتر از موعد 13 هزار دستگاه خودرو از سوی ایران خودرو زمانی به جلب رضایت مشتری می انجامد که با ایجاد انگیزه برای خودروساز همراه باشد.
 
وی افزود: کسب رضایت مشتری زمانی برای خودروساز ممکن است که تولید با آورده برای شرکت خودروساز همراه باشد در حالی که در شیوه قیمت گذاری فعلی مولفه هایی چون کیفیت، سودآوری ، رضایت مشتری و ... لحاظ نمی شود. بنابراین رشد کمی و کیفی محصول در گرو ایجاد انگیزه برای تولیدکننده است.
 
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت جدی از خودروسازی کشور را مستلزم خصوصی سازی صنعت خودرو دانست و تاکید کرد: مادامی که صنعت خودرو تحت مدیریت دولت است و قیمت خودرو نیز توسط بخش دولتی تعیین می شود، حمایت از صنعت خودرو در حد شعار باقی خواهد ماند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: با خروج دولت از صنعت خودرو و همچنین واردات خودرو، زمینه رقابت میان خودروسازان فراهم شده و شرکت های خودروسازی نیز از فشار دولت خارج خواهند 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: