جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 فروردين 1402     
مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران خبر داد
تخفیف ۵۰ درصدی بلیت اماکن ورزشی شهرداری تهران برای رانندگان تاکسی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی به رانندگان تاکسی خبر داد.

 مهدی وحدت کار صبح امروز در آیین انعقاد قرارداد سازمان تاکسیرانی و سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۰۰ هزار راننده به عنوان تاکسی در سازمان تاکسیرانی فعال هستند که هیچ رابطه استخدامی با دستگاه یا سازمانی ندارند و بالتبع خدماتی از سازمان یا دستگاهی دریافت نمی کنند، گفت: شهردار تهران به ارائه خدمات به رانندگان تاکسی تأکید دارند و از زمان مدیریت ما در این سازمان، بارها بر این مسئله تاکید داشتند.
 
وی با بیان اینکه در راستای توجه به سلامت رانندگان تاکسی، با سازمان ورزش قراردادی منعقد کردیم تا رانندگان از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران استفاده کنند، اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه رانندگان تاکسی می‌توانند ۵۰ درصد تا سقف یک میلیون تومان از تمام خدمات ورزشی شهرداری تهران بهره مند شوند.
 
وحدت کار افزود: بلافاصله لیست رانندگان تاکسی در اختیار سازمان ورزش قرار داده خواهد شد و امیدواریم از مسیر ارائه خدمات بهینه به رانندگان تاکسی، موجب بهره وری بالاتر آنها شویم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: