جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1402     
مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد
ارزیابی سیستمی عملکرد مناطق و نواحی کلانشهر تهران در سال ۱۴۰۲

 به گزارش اخبار کلان شهر تهرانی نیوز، مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بر اساس سیاست های راهبردی مدیریت شهری تهران، فعالیت های مناطق ۲۲ گانه و نواحی بر اساس شاخص های جدید بررسی و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 مهدی شریفیان در دیدار نوروزی با کارکنان ضمن تبریک سال نو با تاکید بر همکاری و انجام کار تیمی و گروهی گفت: خوشبختانه در اواخر سال گذشته اقدامات خوبی در بحث نظارت و ارزیابی عملکرد نواحی در طرح های موضوعی و موضعی صورت گرفت و با حمایت های معاون هماهنگی امور مناطق و تلاش همکاران امسال شاهد اتفاقات خوبی در این اداره کل خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر تقویت ساختار نواحی ۱۲۴گانه افزود: ما در سال جدید به دنبال تقویت و افزایش مهارتهای مدیریتی در نواحی هستیم و باید تلاش کنیم وضعیت کنونی نواحی تغییر کرده و مشکلات احتمالی مناطق به صورت سیستمی رفع شود.
 
مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق افزود: در سال جاری ارزیابی های مستمر باید جایگزین ارزیابی های دوره ای شود تا از طریق سیستم های نظارتی بتوانیم به نقطه مطلوب و منصفانه برسیم.
 
شریفیان تصریح کرد: بعد از ارزیابی عملکرد نواحی، نظارت بر عملکرد معاونت های مناطق اولویت بعدی این اداره کل خواهد بود.
 
وی افزود: در سال جدید نگاه ما به مناطق دقیق تر و موشکافانه تر خواهد بود . همچنین در سیاست گذاری های مناطق ورود پیدا خواهیم کرد و باید طوری عمل کنیم که منابع به صورت متوازن و بهینه در مناطق توزیع شود.
 
مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق در ادامه از آغاز دور جدید نظارت ستادی مناطق خبر داد و گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان دور جدید نظارت ستادی در مناطق آغاز می شود.
 
 وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مطلوب معاونت های این اداره کل، بر انجام سریع ارزیابی ها تاکید و خواستار به روز بودن اطلاعات و پایش عمرانی مناطق ۲۲ گانه پایتخت شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: