جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 اسفند 1401     
معاون تاکسیرانی تهران خبر داد
برخورد شهرداری و پلیس با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس برای برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان خبر داد.

مهدی دربانی در مورد گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور اظهار کرد: در پی وصول گلایه و گزارش شکایت مردمی از فعالیت و برخورد نامناسب مسافربرهای شخصی و ایجاد مشکلات در برخی خطوط، از امروز اول اسفند تا ابتدای سال آینده، گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور راه‌اندازی شده است؛ تا کنترل و نظارت دقیق در پایتخت انجام شود.
 
دربانی ادامه داد: این همکاری مشترک با پلیس راهور درمناطق مرکز شهر و حومه بازار و همچنین مناطق شمال تهران با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا تجمع مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان برای مسافرگیری منجر به افزایش ترافیک نشود.
 
 وی افزود: با تاکسی‌های قانون‌شکن، تاکسی‌هایی که خارج از خطوط خود فعالیت یا اقدام به حمل بار و به صورت دربستی فعالیت می‌کنند نیز برخورد و اعمال قانون خواهد شد.
 
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: این اقدام سازمان تاکسیرانی در راستای افزایش درآمد تاکسیرانان و رضایتمندی و امنیت بیشتر شهروندان سیاست گذاری شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: