جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 بهمن 1401     
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج:
امیدواریم بتوانیم به زودی مترو را به شهروندان کرجی تحویل دهیم

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت:هدف اصلی مدیریت شهری این است که هرچه سریعتر ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شود چون این ایستگاه نقش به سزایی در جابه جایی مسافرانی دارد که روزانه بین کرج و تهران تردد دارند.

خلیل کوزه کنانی روز یکشنبه ۳۰ بهمن در نشست خبری آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی فاز اول خط ۲  قطار شهری کرج که در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه قطار شهری سیستمی تجهیزات محور است، اظهار کرد: ۶۰ درصد این پروژه به بحث تجهیزات و ۴۰ درصد آن به حوزه سیویل مربوط است.
 
وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت شهری بر تامین به موقع تجهیزات این پروژه متمرکز شده است، افزود: امیدواریم با جانمایی تجهیزات باقی مانده، شهروندان کرجی  بعد از چندین سال انتظار صاحب مترو شوند و پروژه وارد فاز بهره برداری آزمایشی شود.
 
وی توضیح داد: این پروژه سیر تکاملی دارد و در همه جای کشور، تجهیزات قطار شهری به تدریج نصب می‌شود و امیدواریم به زودی کرج هم جزو هفت کلانشهر صاحب متروی کشور شود.
 
کوزه کنانی اضافه کرد: بدون شک با حمایت استاندار البرز، شهردار و شورای شهر برنامه‌های تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی می‌شود و تاکنون هم حمایت‌ها بی نظیر بوده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه بهره برداری از ایستگاه‌های جدید مترو نقش به سزایی در کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف بنزین، کاهش ترافیک و ... دارد، گفت: با بهره برداری از ایستگاه‌های مختلف شاهد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: هدف اصلی مدیریت شهری این است که هرچه سریعتر ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شود چون این ایستگاه نقش به سزایی در جابه جایی مسافرانی دارد که روزانه بین کرج و تهران تردد دارند.
 
وی گفت: بهره برداری از ایستگاه Q، کاهش ترافیک در محدوده شهید سلطانی که گاها به اتوبان هم پس زده می‌شود را به دنبال دارد.
 
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی کرج گفت: با توجه به مشکلات موجود، ساده سازی ایستگاه‌های باقی مانده از این پروژه در دستور کار قرار گرفته و  امیدوارم با همدلی همه دست اندرکاران به زودی بتوانیم مترو را به شهروندان کرجی تحویل دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: