جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 بهمن 1401     
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد
توسعه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت با بهره گیری از تولیدات ملی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با حضور در شرکت شهاب خودرو از خط تولید اتوبوسها بازدید کرد.

 مهدی علیزاده با حضور در شرکت شهاب خودرو از تلاش کارکنان آن در پشتیبانی تولید اتوبوس‌های داخلی و حرکت در جهت خودکفایی تقدیر کرد.
 
وی در دیدار با مدیرعامل و مدیران این شرکت، با تبیین سیاست ها و اولویت های مدیریت شهری پایتخت در خرید و استفاده از محصولات حمل و نقل شهری تولید کشور، از مشارکت هر چه بیشتر شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با شرکت شهاب خودرو در تأمین ناوگان مورد نیاز از شرکتهای خودروساز داخلی خبر داد و افزود: یکی از ضرورت‌ها در مسیر خودکفایی کشور حمایت همه جانبه از تولید ملی است.
 
جلال الدین موسوی، مدیرعامل شرکت شهاب خودرو نیز با تشکر از راهبردهای توسعه حمل و نقل شهری پایتخت از سوی مدیریت شهری تهران، همدلی و همراهی با این سیاستها از سوی شرکت‌های خودروساز را زمینه بسیار مناسبی در حل مشکلاتی نظیر آلودگی هوا و ترافیک دانست و گفت: مبتنی بر همین راهبردها خط تولید اتوبوسها در این مجموعه را ارتقاء بخشیدیم تا تولیدی منطبق با استانداردهای مطلوب و در سطح جهانی در اختیار مدیریت شهری پایتخت قرار دهیم.
 
 در ادامه این دیدار، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پس از بازدید سالن ها و خطوط تولید اتوبوس ها در شرکت شهاب خودرو،  با طراحان، مهندسان و کارگران در مورد چگونگی کار تولید گفتگو کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: